- Ilość biegunów: 2
- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
- Głębokosć zabudowy [mm]: 28
- Dla numeru OE: 7H0927804
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 30018 |
APEC | ABS1010 |
AUDI | 7H0927804 |
AUDI | WHT003856 |
ERT | 530002 |
FAE | 78064 |
FEBI | 23822 |
METALCAUCH | 50110 |
METZGER | 0900079 |
SEAT | 7H0927804 |
SEAT | WHT003856 |
SKODA | 7H0927804 |
SKODA | WHT003856 |
TOPRAN | 110 605 |
VAG | 7H0927804 |
VAG | WHT003856 |
VW | 7H0927804 |
VW | WHT003856 |
AUDI
|
MAN
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Autofren Seinsa to hiszpański producent części samochodowych. Firma jest wysoko wyspecjalizowanym przedsiębiorstwem, oferującym części gumowe oraz wykonane z innych tworzyw sztucznych. Najwięcej referencji w katalogu odnosi się do gumowych części układu hamulcowego. Niemniej jednak to nie wszystko, co ma do zaoferowania producent.
Części samochodowe Autofren Seinsa to także ogumienie i elementy z tworzyw sztucznych do amortyzatorów, przekładni, skrzyni biegów czy sprzęgieł. Ponadto, producent oferuje zestawy naprawcze do hamulców oraz innych podzespołów samochodowych. Coraz bardziej zauważalna jest również oferta części metalowych Autofren Seinsa. Firma produkuje metalowe akcesoria do bębnów i szczęk hamulcowych, ale również kompletne zaciski hamulcowe.
Autoczęści Autofren Seinsa są znane z wysokiej jakości. Każdy produkt przed trafieniem do sprzedaży zostaje poddany licznym testom sprawności i wytrzymałości. Ponadto, przedsiębiorstwo prowadzi pogoń za innowacyjnością, wykorzystując wiele nowoczesnych technologii w celu ulepszania produktów.
Firma Autofren Seinsa powstała w Hiszpanii, w roku 1972. Początkowo jedynym obszarem działalności przedsiębiorstwa była produkcja elementów gumowych do układów hamulcowych. Do dzisiaj są to flagowe produkty marki, jednak przez blisko 50 lat istnienia przedsiębiorstwo znacznie poszerzyło ofertę. Ponadto, od lat firma prowadzi ekspansje na rynki zagraniczne, docierając nawet do Indii, gdzie mieści się obecnie jeden z zakładów produkcyjnych Autofren Seinsa.