Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP183

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
CP183
Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP183
  • Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP183 - fot.1
  • Czujnik prędkości obrotowej automatycznej skrzyni biegów SEIM CP183 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

180,00 zł
w tym 23% VAT
Długość [mm]:
260
Rezystancja [Ohm]:
570
Głębokosć zabudowy [mm]:
36,8
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla CP183 po numerze OEM

Producent Numery OEM
EFI AUTOMO 79086F
EPS 1.953.232
FACET 9.0232
FAE 79086
KW 453 232
SEAT 1927321
SKODA 1927321
VW 1927321

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Czujnik CP183 pasuje do Twojego auta

 

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,01 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >

Czujnik

Czujnik automatycznej skrzyni biegów to niewielkie urządzenie, które pobiera dane i przekazuje informacje do sterownika. Wbrew pozorom nie jest to szczególnie skomplikowany element. Stosowane w dzisiejszych pojazdach czujniki to niewielkie, w większości metalowe konstrukcje. Działają one w sąsiedztwie skrzyni biegów oraz są oczywiście podłączone do sterownika.

Zadaniem czujnika jest mierzenie prędkości ruchu wału skrzyni biegów. Tym samym czujnik kontroluje prędkość obrotową skrzyni biegów. Pobrane informacje są przekazywane do sterownika – zwykle dzięki wykorzystaniu zjawiska Halla. Warto jednak zauważyć, że rozróżnia się dwa rodzaje czujników skrzyni biegów. Obok modeli hallotronowych powszechnie stosuje się również czujniki indukcyjne. Dane zebrane przez czujnik są wykorzystywane do sterowania pracą automatycznej skrzyni biegów. Dzięki znajomości prędkości obrotowej wału, sterownik podejmuje decyzje o uruchomieniu kolejnych biegów. Za sprawą danych z czujnika możliwa jest także regulacja siły, z jaką zmieniane są biegi.

Awaria czujnika automatycznej skrzyni biegów powoduje przejście sterownika w stan pracy awaryjnej. Ponadto, kierowca dostrzega włączenie się kontrolki silnika. Zajście powyższej sytuacji wymaga poddania kontroli czujnika automatycznej skrzyni biegów. Wskazana jest jak najszybsza reakcja, aby uniknąć uszkodzenia innych części układu. Przyczyn awarii czujnika może być wiele. Może dojść do przerwania przewodu lub zwarcia. Czasami dochodzi również do zanieczyszczenia czujnika lub jego uszkodzenia mechanicznego.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze