Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 70895 |
AIC | 70895 |
AUTOTEAM | L22372 |
CSV ELECTR | CSN1108 |
ELTA AUTOM | EV2517 |
ELTA AUTOM | XVM0017 |
FEBI | 45417 |
FISPA | 82.2372 |
INTERMOTOR | 67706 |
KAMOKA | 4100010 |
LEMARK | LVC007 |
LUCAS | LLS5006 |
MEATDORIA | 72406 |
NANFENG | NF0010011 |
NTY | CZW-PL-001A |
OPEL | 13 04 250 |
OPEL | 13271444 |
RECOFICIAL | CSN1108 |
SIDAT | 82.2372 |
SWAG | 40 94 5417 |
TRICLO | 488091 |
VEMO | V40-72-0607 |
WE PARTS | 411500096 |
WILMINK | WG1795662 |
WILMINK | WG2168180 |
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.