Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.3219-6311.3 |
ATE | 24.3219-1715.3 |
ATE | 24.3219-1767.3 |
BENDIX | 212171B |
BLUEPRINT | ADG04422 |
BLUEPRINT | ADG04445 |
BLUEPRINT | ADZ94409 |
BOSCH | 0 204 072 187 |
BOSCH | 0 986 475 143 |
BOSCH | 0 986 475 939 |
BOSCH | 0 986 AB8 197 |
BOSCH | F 026 009 143 |
BOSCH | F 026 A05 987 |
CHEVR | 90009594 |
CHEVR | 90235422 |
CHEVR | 90374076 |
CHEVR | 90443261 |
CHEVR | 90498300 |
CHEVR | 95975171 |
CHEVR | 96574718 |
DAEWOO | 90235422 |
DAEWOO | 96574718 |
DELPHI | LW50000 |
DELPHI | LW50008 |
DELPHI | LW90049 |
FEBI | 06794 |
FEBI | 12617 |
FEBI | 6794 |
FERODO | FHW041 |
FERODO | FHW421 |
FERODO | FHW4268 |
FIRST LINE | FBW1487 |
FIRST LINE | FBW1849 |
FTE | R190038.2.1 |
FTE | R19059B1 |
FTE | R19082A1 |
HBJAKOPART | J3230901 |
HBJAKOPART | J3230905 |
HELLA | 8AW 355 531-641 |
HELLA | 8AW 355 532-311 |
JAPANPAR | CS-W01 |
JAPANPAR | CS-W06 |
LPR | 4248 |
LUCAS_ELEC | BWD119 |
METELLI | 04-0298 |
METZGER | 101-298 |
METZGER | 101-677 |
NK | 803629 |
NK | 803640 |
OPEL | 5 50 133 |
OPEL | 5 50 141 |
OPEL | 5 50 144 |
OPEL | 90009594 |
OPEL | 90374076 |
OPEL | 90443261 |
OPEL | 90498300 |
PEX | 1.19.103 |
QUINTON HA | BWC3413 |
QUINTON HA | BWC3638 |
QUINTON HA | BWC3816 |
TOPRAN | 205 631 |
TRISCAN | 1150-101298 |
TRISCAN | 164248 |
TRISCAN | 4248 |
TRISCAN | 454248 |
TRISCAN | 92-164248 |
TRISCAN | F 026 009 143 |
TRISCAN | F 026 009 939 |
TRISCAN | LW50008 |
TRW | BWD119 |
TRW | BWD119A |
TRW | BWD321 |
VAICO | V40-0643 |
VAUXH | 90009594 |
VAUXH | 90235422 |
VAUXH | 90374076 |
VAUXH | 90443261 |
VAUXH | 90498300 |
VAUXH | 96574718 |
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.