Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1338 |
ATE | 020183 |
ATE | 020408 |
ATE | 24.3219-0803.3 |
ATE | 24.3219-1103.3 |
BENDIX | 212040B |
BENDIX | 222040B |
BENDIX | 7621131 |
BENDIX | 790833 |
BORG BECK | BBW1046 |
BOSCH | 0204116565 |
BOSCH | 0986475024 |
BOSCH | 0986475447 |
BOSCH | 0986475737 |
BOSCH | 116565E |
BOSCH | F 026 002 454 |
BOSCH | F 026 002 565 |
BOSCH | F 026 009 565 |
BOSCH | F026002565 |
BRAKE ENG | WC1433BE |
BREMBO | A 12 084 |
BREMBO | A12084 |
CIFAM | 101-156 |
DELPHI | LW70011 |
DELPHI | LW70222 |
DELPHI | LW70338 |
DELPHI | LW70342 |
DELPHI | WAP2481 |
DELPHI | WAP2512 |
FEBI | 12010 |
FERODO | FHW038 |
FIAT | 5067806 |
FIAT | 5987896 |
FIAT | 71738324 |
FIAT | 71738328 |
FIAT | 7696710 |
FIAT | 790833 |
FIAT | 9948232 |
FRITECH | CF216 |
FTE | R19054A1 |
GIRLING | 5004110 |
GIRLING | 5004283 |
GIRLING | 5004320 |
INNOC | 6557201119 |
JURID | 212040J |
LANCIA | 7696710 |
LANCIA | 790833 |
LPR | 4452 |
METELLI | 04-0156 |
METELLI | 04-0279 |
MIN | MWC085 |
NK | 802328 |
QUINTON HA | BWC3135 |
REMSA | C1519.03 |
SEAT | 0003963253 |
SEAT | 024720002A |
SEAT | 025720002A |
SEAT | 028720001A |
SEAT | 3899764 |
SEAT | 3936245 |
SEAT | SE024720002A |
SEAT | SE025720002A |
SEAT | SE02572002A |
SEAT | SE028720001A |
SEAT | SE02872001A |
STOP | 212040S |
TEXTAR | 34006600 |
TEXTAR | 34015100 |
TRW | 2676966075 |
TRW | 32966946 |
TRW | BWC153 |
TRW | BWD110 |
TRW | BWD283 |
TRW | BWD320 |
UNI | GWC1813 |
UNI | GWC1913 |
VILLAR | 6235739 |
ABARTH
|
AUTOBIANCHI
|
FIAT
|
INNOCENTI
|
LANCIA
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.