- Średnica tłoka [mm]: 19,05
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2049 |
A.B.S. | 2067 |
ABE | C5F001ABE |
AKRON-MALÒ | 895131 |
AKRON-MALÒ | 89567 |
APEC | BCY1123 |
APEC | BCY1338 |
APEC | BWC8047 |
ATE | 24.3219-0803.3 |
ATE | 24.3219-1103.3 |
AUTO CYLIN | CPD.FIA401 |
AUTO CYLIN | CPD.FIA404 |
AUTO-SPEED | 290CR00210 |
AUTOB | 71738324 |
AUTOB | 7696710 |
AUTOFREN S | D3273 |
AUTOFREN S | D3543 |
BARUM | BAW1902 |
BORG BECK | BBW1046 |
BOSCH | 0 204 116 454 |
BOSCH | 0 204 116 565 |
BOSCH | F 026 002 454 |
BOSCH | F 026 002 565 |
BOSCH | F 026 009 565 |
BRAKE ENG | WC1433BE |
BRAKE ENG | WC1450BE |
BRAKE ENG | WC4478 |
BRAXIS | AJ2023 |
BREMBO | A 12 084 |
BREMBO | A 12 276 |
BREMSI | BC0004 |
BREMSI | BC0216 |
BSF | 04077 |
BSF | 04307 |
CAR | 3003 |
CAR | 3126 |
CAR | 3136 |
CAR | 3137 |
CIFAM | 101-156 |
CIFAM | 101-279 |
CLUTCHNUS | MBC0158 |
Caliper EP | R001F |
Caliper EP | R001FIAT |
Caliper EP | R072 |
DEEVO | BI00115 |
DEEVO | BI00274 |
DELPHI | LW70011 |
DELPHI | LW70338 |
DELPHI | LW70342 |
DIAMAX | N03136 |
DJ PARTS | AW1284 |
ERT | 300297 |
ERT | 300433 |
FAST | FT34002 |
FENOX | K1930 |
FERODO | FHW038 |
FERODO | FHW224 |
FIAT | 5987896 |
FIAT | 71738324 |
FIAT | 71738328 |
FIAT | 7696710 |
FIAT | 7908330 |
FIAT | 9945379 |
FIAT | 9948232 |
FRENKIT | 319049 |
FRITECH | CF004 |
FRITECH | CF216 |
FTE | 9210114 |
FTE | R19054A1 |
GIRLING | 5004110 |
GIRLING | 5004283 |
GIRLING | 5004289 |
GIRLING | 5004320 |
HELLA | 8AW 355 532-201 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-201 |
IMPERGOM | 28715 |
JPG | 3361300400 |
JURID | 212040J |
JURID | 251084J |
KABIS | WC30119 |
KAWE | W4452 |
KAWE | W4478 |
KRAFT AUTO | 6033010 |
KRAFT AUTO | 6033130 |
LANCIA | 71738324 |
LANCIA | 71738328 |
LANCIA | 7696710 |
LANCIA | 7908330 |
LANCIA | 9945379 |
LPR | 4452 |
LPR | 4478 |
MAG | 359001300150 |
MAG | 360219230150 |
MAG | 360219230332 |
MAPCO | 2048 |
MAXGEAR | 19-0155 |
METELLI | 04-0156 |
METELLI | 04-0279 |
METZGER | 101-156 |
MGA | C1115 |
MGA | C1126 |
MGA | K553126 |
MGA | PM727115 |
MOTAQUIP | VWC220 |
Motrio | 8550501762 |
Motrio | 8550501763 |
NATIONAL | NWC5059 |
NK | 802328 |
OPENPARTS | FWC3002.00 |
OPENPARTS | FWC3037.00 |
OPENPARTS | FWC3039.00 |
OPENPARTS | FWC3040.00 |
PROTECHNIC | PRH2002 |
PROTECHNIC | PRH2051 |
PROTECHNIC | PRH2055 |
PROTECHNIC | PRH2056 |
QUINTON HA | BWC3135 |
REMSA | C1519.03 |
REMSA | C1519.04 |
REMSA | C1519.49 |
ROADHOUS | 1519.03 |
ROADHOUS | 1519.04 |
ROADHOUS | 1519.49 |
SAMKO | C07188 |
SAMKO | C07997 |
SBS | 1340802328 |
SEAT | SE025720002A |
SIGMAUTO | BC0004 |
SIGMAUTO | BC0216 |
STELLOX | 05-83188-SX |
SWAG | 70 91 2010 |
TEXTAR | 34015100 |
TRISCAN | 8130 15007 |
TRISCAN | 8130 15013 |
TRUSTING | CF004 |
TRUSTING | CF216 |
TRW | BWD110 |
TRW | BWD283 |
TRW | BWD289 |
TRW | BWD320 |
VALEO | 350631 |
VILLAR | 623.5016 |
VILLAR | 623.5739 |
VILLAR | 623.5927 |
WOKING | C1519.03 |
WOKING | C1519.04 |
WOKING | C1519.49 |
AUTOBIANCHI
|
FIAT
|
INNOCENTI
|
LANCIA
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.