Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37306PU |
A.B.S. | 52947X |
ABE | C5C005ABE |
ABTEX | 4625 |
AKRON-MALÒ | 90119 |
APEC | BCY1357 |
APEC | BWC8066 |
ASAM | 79498 |
ATE | 24.3220-1711.3 |
AUTO CYLIN | CPD.REN405 |
AUTO-SPEED | 290CL00029 |
AUTO-SPEED | 290CR00029 |
AUTOFREN S | D3286 |
BARUM | BAW2001 |
BORG BECK | BBW1678 |
BOSCH | 0986475797 |
BRAKE ENG | WC1556BE |
BRAKE ENG | WC4625 |
BRAXIS | AJ2062 |
BREMBO | A 12 312 |
BREMSI | BC0159 |
BSF | 04347 |
BSG | BSG 70-220-007 |
CAR | 3664 |
CIFAM | 101-648 |
CITRO | 4402.A8 |
CITRO | 4402.C3 |
CLUTCHNUS | MBC0115 |
Caliper EP | R041 |
Caliper EP | R075B |
DEEVO | BI01333 |
DELPHI | LW30005 |
DIAMAX | N03080 |
DJ PARTS | AW1309 |
DODA | 1070020052 |
ERT | 300142 |
FENOX | K20160 |
FERODO | FHW222 |
FRENKIT | 320009 |
FRITECH | CF159 |
FTE | 9210139 |
FTE | R200004A1 |
GIRLING | 5005252 |
HART | 218 486 |
HELLA | 8AW 355 532-071 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-071 |
JPG | 4161301800 |
JURID | 212322J |
KABIS | WCK70582 |
KAMOKA | 1110027 |
KAWE | W4625 |
KRAFT AUTO | 6035320 |
LPR | 4625 |
MAG | 359001300290 |
MAG | 360219230373 |
MAPCO | 2165 |
MAXGEAR | 19-0024 |
METELLI | 04-0648 |
METZGER | 101-648 |
MEYLE | 11-14 531 0024 |
MEYLE | 11-14 533 0027 |
MEYLE | 16-14 533 0027 |
MGA | C1681 |
MGA | PM726681 |
MGA | PM736681 |
MOTAQUIP | VWC692 |
Motrio | 8671020607 |
NATIONAL | NWC5064 |
NK | 801930 |
OPENPARTS | FWC3189.00 |
PATRON | PBC4625 |
PATRON | PRK114 |
PEUGE | 4402.A8 |
PEUGE | 4402.C3 |
PEX | 1.20.600 |
PROTECHNIC | PRH2425 |
ProfiPower | 5B2052 |
QUINTON HA | BWC3602 |
REMSA | C1520.67 |
RENAU | 77 01 041 021 |
RENAU | 86 71 020 607 |
RIDEX | 277W0033 |
ROADHOUS | 1520.67 |
SAMKO | C05913 |
SBS | 1340801930 |
SBS | 1340805204 |
SIGMAUTO | BC0159 |
STELLOX | 05-83031-SX |
SWAG | 33 10 3056 |
Stark | SKWBC-0680032 |
TEXTAR | 34019300 |
TOPRAN | 720 996 |
TRIALLI | CF 0311 |
TRISCAN | 8130 25043 |
TRUSTING | CF159 |
TRW | BWF252 |
VALEO | 402262 |
VILLAR | 623.5053 |
WOKING | C1520.67 |
ZEKKERT | ZD-1051 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.