Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52902X |
ABE | C5P040ABE |
AKRON-MALÒ | 89560 |
APEC | BCY1156 |
ATE | 24.3220-1615.3 |
AUTO-SPEED | 290CL00024 |
AUTO-SPEED | 290CR00024 |
AUTOFREN S | D3278 |
AUTOFREN S | D3289 |
AUTOMEGA | 120048110 |
BBR | 027-10-02545 |
BORG BECK | BBW1333 |
BOSCH | 0 986 475 636 |
BOSCH | 0 986 AB8 038 |
BRAKE ENG | WC1670BE |
BRAKE ENG | WC4874 |
BRAXIS | AJ2078 |
BREMBO | A 12 269 |
BREMSI | BC1460 |
BSF | 04315 |
CAR | 3798C |
CIFAM | 101-438 |
CITRO | 4402.A0 |
CLUTCHNUS | MBC0623 |
COGEFA | 744.02A0 |
DELPHI | LW31746 |
DIAMAX | N03085 |
DJ PARTS | AW1108 |
ERT | 300146 |
ERT | 300425 |
FEBI | 9600 |
FENOX | K2009 |
FERODO | FHW091 |
FRENKIT | 320009 |
FRENKIT | 320015 |
FRITECH | CF043 |
FTE | 9210190 |
FTE | R20060A1 |
GIRLING | 5005129 |
HART | 218 504 |
HELLA | 8AW 355 530-011 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-011 |
JPG | 4161301000 |
JURID | 251042J |
KAGER | 39-4296 |
KAMOKA | 1110077 |
KAWE | W4874 |
KRAFT AUTO | 6035591 |
LPR | 4874 |
MAG | 359002403230 |
MAG | 360219230339 |
MAXGEAR | 19-0177 |
METELLI | 04-0438 |
METZGER | 101-438 |
MEYLE | 11-14 531 0009 |
MGA | C1927 |
MGA | PM627927 |
MOTAQUIP | VWC666 |
NK | 809949 |
OPENPARTS | FWC3247.00 |
OSSCA | 11652 |
PATRON | PBC4874 |
PATRON | PRK116 |
PATRON | PRK142 |
PEUGE | 4402.A0 |
PROTECHNIC | PRH2502 |
QUINTON HA | BWC3605 |
REMSA | C1520.48 |
ROADHOUS | 1520.48 |
SAMKO | C06701 |
SASIC | 4024A04 |
SBS | 1340809949 |
SIGMAUTO | BC1460 |
STELLOX | 05-83047-SX |
SWAG | 62 90 9600 |
TEXTAR | 34025700 |
TOPRAN | 720 981 |
TRISCAN | 8130 10033 |
TRUSTING | CF043 |
TRW | BWF129 |
VALEO | 402089 |
VILLAR | 623.5023 |
WOKING | C1520.48 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.