Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 204 116 532 |
BOSCH | 0204116532 |
BOSCH | F 026 002 532 |
BOSCH | F026002532 |
BREMBO | A 12 327 |
BREMBO | A12327 |
CONTI | 24.3223-1707.3 |
CONTI | 24322317073 |
DELDIES | LW80114 |
DT SPARE P | 4057795029002 |
FEBI | ADZ94407 |
FTE | R23036.8.1 |
FTE | R2303681 |
GM | 9161236 |
HELLA | 8AW 355 531-131 |
HELLA | 8AW355531131 |
KAWE | W4025 |
LPR | 4025 |
LPR | 4026 |
MAG | 360219230435 |
METELLI | 04-0814 |
METELLI | 040814 |
MEYLE | 16-14 531 0017 |
MEYLE | 16145310017 |
MEYLE | 16145330041 |
OPEL | 45 00 936 |
OPEL | 4500936 |
RENAU | 77 01 044 602 |
RENAU | 7701044602 |
SAMPA | 080.1048 |
SAMPA | 0801048 |
TEXTAR | 34040200 |
TRW | 5007224 |
TRW | BWK224 |
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
DT Spare Parts to firma motoryzacyjna o globalnym zasięgu. Oferta producenta jest dziś niemal kompletna, zaspokajając w zasadzie wszystkie potrzeby kierowców pojazdów większości marek. W asortymencie firmy znajdują się hamulce i ich pojedyncze elementy, części układu wydechowego, sprzęgła, układy napędowe i chłodnicze, oświetlenie samochodowe i wiele więcej. Oferta części samochodowych DT Spare Parts skierowana jest zarówno do posiadaczy samochodów osobowych, jak i wielu innych pojazdów i maszyn mechanicznych. Szczególnie bogaty jest asortyment auto części DT Spare Parts dla pojazdów dostawczych. Ponadto dostępne są również m.in. części do pojazdów rolniczych i przemysłowych oraz autobusów.
Od lat głównym celem przedsiębiorstwa jest tworzenie części samochodowych o podwyższonej wytrzymałości. Cel ten jest nieustannie osiągany, dzięki czemu części samochodowe DT Spare Parts montowane są w samochodach i innych pojazdach szczególnie intensywnie eksploatowanych oraz poruszających się w trudnym terenie. Auto Części DT Spare Parts są powszechnie wykorzystywane przez zespoły rajdowe. O trwałości produktów tej marki świadczy również aż dwuletnia gwarancja udzielana przez producenta na wszystkie części znajdujące się w ofercie.