Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa HITACHI 133811

4.5 (4) pokaż opinie
Kod produktu:
133811
Cewka zapłonowa HITACHI 133811
  • Cewka zapłonowa HITACHI 133811 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

120,00 zł
w tym 23% VAT
Układ zapłonowy cewkowy:
Dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.5 (4)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Cewka zapłonowa HITACHI 133811

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Krosno

(29.07.2021)

5.0
Po wymianie cewki silnik chodzi jak nowy. Polecam.

Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO 134015

SlaK

(11.07.2021)

3.0
Po 2k km wszystko ok

Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO 134063

Garry

(02.01.2021)

5.0

Po instalacji tej cewki silnik zawsze odpali bez względu na warunki pogodowe. Dla mnie niezawodny produkt

Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO 134041

daniel

(02.09.2019)

5.0

Dobry i przede wszystkim bardzo wytrzymały produkt, nie ma się do czego przyczepić. Korzystam z cewek zapłonowych od azjatyckich producentów od wielu wielu lat. Nie zawsze było to Hitachi, byli też inni, w każdym razie polecam azjatyckie części samochodowe, bo w Japonii czy Korei naprawdę wiedzą, jak je produkować. Wracając do cewki Hitachi, to pojawiła się u mnie w zeszłym roku. W sumie to chyba będzie już półtora roku niedługo. Przejechałem sporo w tym czasie, bo codziennie dojeżdżam do pracy, plus delegacje, wakacje itd. Tak więc myślę że jakieś 25 tys. jak nic poszło już na tej cewce. Wiadomo, to nie jest jakoś długo, bo powinna 4-5 razy tyle wytrzymać i myślę że wytrzyma. Ale słyszałem o przypadkach, ze już po kilkunastu tysiącach kilometrów coś tam nie do końca grało z zapłonem .Tutaj nie zauważyłem żadnych problemów, ani przy zapalaniu, ani w czasie jazdy. W zimie czy w lecie, zawsze było spoko, tak więc polecam.

Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO 134063

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 133811 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIRTEX 5C1055
BBT IC09100
BBT IC09102
BBT IC09104
BMW 12131317232
BMW 12131317585
BMW 12131402440
BMW 12131402713
BMW 12131404102
BMW 12131703359
BMW 12131720166
BMW 12131720877
BMW 12131726176
BMW 12131726177
BMW 12131726178
BMW 12131727108
BMW 12131729842
BMW 12131730502
BMW 12131730765
BMW 12131730766
BMW 12131731134
BMW 12131731884
BMW 12131734468
BMW 12131742925
BMW 12131748394
BMW 12131748395
BMW 12131777666
BMW 12137599218
BMW 12137703359
BMW 12139066468
BMW 1317232
BMW 1317585
BMW 1402440
BMW 1402713
BMW 1404102
BMW 1703359
BMW 1703360
BMW 1720166
BMW 1720877
BMW 1726176
BMW 1726177
BMW 1726178
BMW 1726178B
BMW 1727108
BMW 1730520
BMW 1730765
BMW 1730766
BMW 1731134B
BMW 1731178B
BMW 1731884
BMW 1734468
BMW 1742925
BMW 1748394
BMW 1748395
BMW 1777666
BMW 7599218
BMW 9066468
BORGW BERU 0040100002
BORGW BERU 0040100003
BORGW BERU 0040100014
BORGW BERU ZS002
BORGW BERU ZS003
BORGW BERU ZS014
BOSCH 0221502009
BOSCH 0221504410
BOSCH 0221504474
BOSCH 1227030077
BREMI 11855T
BREMI 11856T
BREMI 11857T
DELPHI GN10335
DELPHI GN1033512B1
EFI AUTOMO 155100
EFI AUTOMO 155700
EUROCABLE DC1008
FACET 96062S
FAE 80215
FEBI 21109
FISPA 8530081
FISPA 8530082
HBELPARTS 19050005
HELLA 5DA749475221
HOFFER 8010353
INTERMOTOR 12608
INTERMOTOR 12622
INTERMOTOR CU1106
INTERMOTOR IIS005
JANMOR JM5023
LUCAS_ELEC DLB301
LUCAS_ELEC DMB400
MAPCO 80601
MEATDORIA 10353
METZGER 0880251
MEYLE 3141390000
MINI 1317232
MINI 1317585
MINI 1402440
MINI 1727108
MINI 1734468
NGK 48036
NGK U5012
QUINTON HA XIC8101
SIDAT 8530081
SIDAT 8530082
TESLA CL601
TTC 0817005
VEMO 20700011
VEMO V20700011

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Cewka zapłonowa / zespół cewek 133811 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1601,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Agregat prądotwórczy to nieocenione urządzenie znajdujące zastosowanie zarówno w domu, jak i w garażu. Niezależnie od tego, czy potrzebujecie awaryjnego źródła zasilania, czy planujecie poważniejsze majsterkowanie, agregat prądotwórczy może okazać się Waszym najlepszym sojusznikiem.

czytaj więcej >
Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >

Cewka zapłonowa / zespół cewek

Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.

To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.

Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.

Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.

Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.

HITACHI/HUCO

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze