Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka turbosprężarki do Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 250 CGI (207.347) coupe 204KM, 150kW, benzyna (2009.01 - 2016.12)

Uszczelka turbosprężarki FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 250 CGI (207.347) coupe 204KM, 150kW, benzyna (2009.01 - 2016.12) FA1
Uszczelka turbosprężarki AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 250 CGI (207.347) coupe 204KM, 150kW, benzyna (2009.01 - 2016.12) AJUSA
Uszczelka turbosprężarki ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 250 CGI (207.347) coupe 204KM, 150kW, benzyna (2009.01 - 2016.12) ELRING

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
414-545
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
414-545
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
01331100
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01331100
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  25,8
Szerokość [mm]:  13
Lokalizacja w aucie:  Silnik
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
01278900
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01278900
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  53
Szerokość [mm]:  25
Grubość [mm]:  0,35
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
722.230
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
722.230
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Uszczelka turbosprężarki

Uszczelki i zestawy uszczelek do turbosprężarki

Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub uszkodzeniu uległa ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze