Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 CGI (207.457) kabriolet 292KM, 215kW, benzyna (2010.01 - 2014.12)

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 CGI (207.457) kabriolet 292KM, 215kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 CGI (207.457) kabriolet 292KM, 215kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 CGI (207.457) kabriolet 292KM, 215kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 CGI (207.457) kabriolet 292KM, 215kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) SIDAT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277267
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
601055
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
601055
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  601055
Do 100 dni na zwrot
1145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SIDAT
0 (0)
Kod produktu:
47.1055
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1055
Dla numeru OE:  A6420901180*
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
65001055
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001055
Dla numeru artykułu:  65001055
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze