Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 110 (JGMW) Autobus 110KM, 81kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 110 (JGMW) Autobus 110KM, 81kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 110 (JGMW) Autobus 110KM, 81kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 110 (JGMW) Autobus 110KM, 81kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 110 (JGMW) Autobus 110KM, 81kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SASIC

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2324218
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324218
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  2
Wersja:  mit Stoßverbinder
Długość kabli:  250
Przekrój poprzeczny żyły [mm?]:  4
Do 100 dni na zwrot
345,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 910 086
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 086
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z olejem
Do 100 dni na zwrot
3492,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
RE9054
niedostępny
Kaucja: 870,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
RE9054
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SMI
Długość 1 [mm]:  1155
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
1262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 870,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7006167
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006167
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Kształt:  Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
1597,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze