Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy do Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 350 (163.157) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2002.08 - 2005.06)

Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 350 (163.157) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2002.08 - 2005.06) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy SWAG Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 350 (163.157) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2002.08 - 2005.06) SWAG
Mechanizm różnicowy FA1 Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 350 (163.157) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2002.08 - 2005.06) FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (4)
Kod produktu:
46267
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
46267
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,0
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1
Długość gwintu [mm]:  6
Jakosć/Klasa:  8.8
Rozmiar klucza:  5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  8
Ciężar [kg]:  0,007
Dla numeru OE:  000000 000884
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
445.410.001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
445.410.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Długość [mm]:  14
DIN / ISO:  908
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  846.760.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  633.290.100
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2)
Kod produktu:
10 94 6267
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 94 6267
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,0
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1
Długość gwintu [mm]:  6
Jakosć/Klasa:  8.8
Rozmiar klucza:  5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  8
Ciężar [kg]:  0,007
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >
Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze