Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie)

Koło zamachowe AISIN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe LUK Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 115 (FGMD) Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2014.05 - obecnie) VALEO

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0796 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0796 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Do 100 dni na zwrot
1812,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 1016 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 1016 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Do 100 dni na zwrot
2064,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90)
Kod produktu:
2294 501 214
dostępny
4.9 (90)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 501 214
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Do 100 dni na zwrot
2284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (26)
Kod produktu:
836745
dostępny
4.9 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836745
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Liczba otworów do mocowania:  8
Ciężar [kg]:  13,42
Do 100 dni na zwrot
2586,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AISIN
0 (0)
Kod produktu:
FDE-VG23
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-VG23
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
3200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EXEDY
0 (0)
Kod produktu:
OPFD016
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
OPFD016
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
7242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0266 10
niedostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0266 10
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMF614
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF614
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Koła zamachowe i dwumasowe w iParts.pl!

Koło dwumasoweKoło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.

Koła zamachowe to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze