Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF - Fiat COUPE (175_) 1.8 16V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 32022

142,00 zł z VAT
Długość [mm]1045 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA32022 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 32062

321,00 zł z VAT
Długość [mm]1855 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA32062 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 32020

240,00 zł z VAT
Długość [mm]1842 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA32020 Producent części: SKF

Auto części zamienne SKF

Firma SKF to lider w dziedzinie przemysłu łożyskowego. Od wielu lat szwedzka marka jest największym na świecie dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części służących do łożyskowania. SKF posiada 110 fabryk na terenie 28 krajów świata. Łączne zatrudnienie wewnątrz koncernu przekracza 45 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Ponad stuletnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach motoryzacyjnych realnie przekłada się na ...

Szukaj cześci SKF

Części samochodowe do Fiata Coupe

Fiat Coupe (175_) to samochód sportowy, który zadebiutował na rynku w 1993 roku jako pierwsza generacja tego modelu. Od samego początku zwracał uwagę swoim niepowtarzalnym, dynamicznym designem, który był efektem współpracy Fiata z firmą Pininfarina. Model wyróżnia się oryginalnymi, agresywnymi liniami nadwozia oraz śmiałą stylistyką wnętrza. Fiat Coupe (175_) nie miał bezpośredniego poprzednika, jednak można go uznać za duchowego następcę Fiata X1/9. Z kolei jego ...
Szukaj części do Fiat COUPE (175_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego