Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF - Dacia SANDERO 1.4 MPI LPG

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 36091

193,00 zł z VAT
Długość [mm]1110 Szerokość [mm]17,80 Ilość żeber5 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA36091 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 36200

267,00 zł z VAT
Długość [mm]1747 Szerokość [mm]17,80 Ilość żeber5 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA36200 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 36201

368,00 zł z VAT
Długość [mm]1822 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: szt. Kod: VKMA36201 Producent części: SKF

Auto części zamienne SKF

Firma SKF to lider w dziedzinie przemysłu łożyskowego. Od wielu lat szwedzka marka jest największym na świecie dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części służących do łożyskowania. SKF posiada 110 fabryk na terenie 28 krajów świata. Łączne zatrudnienie wewnątrz koncernu przekracza 45 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Ponad stuletnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach motoryzacyjnych realnie przekłada się na ...

Szukaj cześci SKF

Części samochodowe do Dacia Sandero pierwszej generacji

Dacia Sandero pierwszej generacji produkowana była w latach 2008 do 2012. Model ten jest niewielkim hatchbackiem należącym do segmentu B i produkowanym przez popularną, rumuńską markę, która dzięki ścisłej współpracy z Renault może oferować swoje samochody w bardzo konkurencyjnych cenach. Samochód konstrukcyjnie bardzo mocno opiera się o pierwszy model Dacii, czyli Logan. Sandero oferowane jest tylko w jednej wersji nadwoziowej, jako 5-cio drzwiowy hatchback. Klasyfikując ...
Szukaj części do Dacia SANDERO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego