Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF - Citroën C4 I (LC_) 1.6 16V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 33308

227,00 zł z VAT
Długość [mm]1069 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA33308 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 33074

232,00 zł z VAT
Długość [mm]1049 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA33074 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 33018

236,00 zł z VAT
Długość [mm]1699 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA33018 Producent części: SKF

Auto części zamienne SKF

Firma SKF to lider w dziedzinie przemysłu łożyskowego. Od wielu lat szwedzka marka jest największym na świecie dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części służących do łożyskowania. SKF posiada 110 fabryk na terenie 28 krajów świata. Łączne zatrudnienie wewnątrz koncernu przekracza 45 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Ponad stuletnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach motoryzacyjnych realnie przekłada się na ...

Szukaj cześci SKF

Części samochodowe do Citroena C4 I LC pierwszej generacji

Citroen C4 pierwszej generacji był bezpośrednim zastępcom bardzo popularnego modelu Xsara. C4 był również jednym z pierwszych modeli, które zapoczątkowały nowe nazewnictwo poszczególnych modeli tego francuskiego producenta. Auto zadebiutowało w 2004, a jego produkcja trwała aż do 2010 roku. Citroen przeszedł w tym czasie facelifting, który nieco odświeżył i unowocześnił ten i tak mocno futurystyczny jak na tamte czasy pojazd. W 2006 roku C4 zdobył nagrodę World Car Design ...
Szukaj części do Citroën C4 I (LC_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego