Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF - Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 33059

216,00 zł z VAT
Długość [mm]1125 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA33059 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 33074

232,00 zł z VAT
Długość [mm]1049 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA33074 Producent części: SKF

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF VKMA 33309

485,00 zł z VAT
Długość [mm]1030 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Materiał pasaEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) Jednostka: komplet Kod: VKMA33309 Producent części: SKF

Auto części zamienne SKF

Firma SKF to lider w dziedzinie przemysłu łożyskowego. Od wielu lat szwedzka marka jest największym na świecie dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części służących do łożyskowania. SKF posiada 110 fabryk na terenie 28 krajów świata. Łączne zatrudnienie wewnątrz koncernu przekracza 45 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Ponad stuletnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach motoryzacyjnych realnie przekłada się na ...

Szukaj cześci SKF

Części samochodowe do Citroena C3 I pierwszej generacji

Citroen C3 pierwszej generacji to niewielkich rozmiarów auto miejskie, które dzięki nadwoziu posiadającemu pięcioro drzwi nadawało się również do krótkich podróży z całą rodziną. Niemalże bliźniaczym modelem było C2, jednak jego charakter oraz zastosowane rozwiązania sprawiały, że był on dedykowany w znacznym stopniu dla młodzieży. Produkcja C3 pierwszej generacji wystartowała w 2002 roku i trwała aż do 2010. Pierwsza generacja Citroena C3 zaprojektowana została ...
Szukaj części do Citroën C3 I (FC_, FN_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego