Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE - Fiat MULTIPLA (186_) 1.9 JTD (186AXE1A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE 5587280

352,00 zł z VAT
Długość [mm]1835 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym Jednostka: komplet Kod: 5587280 Producent części: RUVILLE

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE 5587281

359,00 zł z VAT
Długość [mm]1835 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym Jednostka: komplet Kod: 5587281 Producent części: RUVILLE

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE 570158

Ilość części [-częściowy]5 Kod: 570158 Producent części: RUVILLE

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE 570095

Ilość części [-częściowy]3 Kod: 570095 Producent części: RUVILLE

Auto części zamienne Ruville

Firma Ruville zajmuje się produkcją elementów układu rozrządu oraz zawieszenia samochodowego. Przeszło 90 lat doświadczenia w branży umożliwiły Ruville dojść na tak wysoką pozycję w projektowaniu oraz sprzedaży części samochodowych. Wiele części Ruville wykorzystywanych jest w seryjnej produkcji samochodów. Mowa tu między innymi o zestawach rozrządu czy łożyskach kół. Części te charakteryzują się najwyższą jakością i zgodne są z ...

Szukaj cześci RUVILLE

Części samochodowe do Fiata Multipla

Fiat Multipla (186_) to samochód osobowy typu minivan, który od czasu debiutu wywołuje spore emocje. Produkowany od 1998 do 2010 roku Multipla jest znany ze swojego unikalnego i kontrowersyjnego designu, który jednocześnie przynosił wiele praktycznych zalet. Bezpośrednim poprzednikiem tego modelu była Fiat Ulysse, natomiast następcą stał się Fiat 500L, który zadebiutował w 2012 roku. Ze względu na niektóre części Fiat Multipla (186_) zdecydowanie wyróżnia się na tle ...
Szukaj części do Fiat MULTIPLA (186_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego