Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD - Dacia SANDERO 1.6 16V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD 20-1845

Długość [mm]1203 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 20-1845 Producent części: IPD

Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD 20-1856

Długość [mm]1823 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Postępować zgodnie z instrukcją montazu Kod: 20-1856 Producent części: IPD

Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD 20-1868

Długość [mm]1823 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wału korbowego Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 20-1868 Producent części: IPD

Auto części zamienne IPD

IPD od 20 lat wchodzi w skład grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo prężnie działa na rynku części zamiennych. Doświadczenie bezpośrednio przekłada się na wiedzę, kompleksowość działań, jakość produktów, niezawodność dostaw oraz oparte na partnerstwie relacje z klientami. To wszystko sprawia, że firma oprócz niemieckiej precyzji oraz niezawodności gwarantuje możliwie najskuteczniejszą obsługę klienta na każdym etapie współpracy.

IPD oferuje ...

Szukaj cześci IPD

Części samochodowe do Dacia Sandero pierwszej generacji

Dacia Sandero pierwszej generacji produkowana była w latach 2008 do 2012. Model ten jest niewielkim hatchbackiem należącym do segmentu B i produkowanym przez popularną, rumuńską markę, która dzięki ścisłej współpracy z Renault może oferować swoje samochody w bardzo konkurencyjnych cenach. Samochód konstrukcyjnie bardzo mocno opiera się o pierwszy model Dacii, czyli Logan. Sandero oferowane jest tylko w jednej wersji nadwoziowej, jako 5-cio drzwiowy hatchback. Klasyfikując ...
Szukaj części do Dacia SANDERO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego