Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR - Fiat 500 (312_) 1.3 D Multijet (312AXB1A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1612058880

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,724 Długość 1 [mm]1180 Kod: 1612058880 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1612064080

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,951 Długość 1 [mm]1182 Kod: 1612064080 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1687678180

Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,87 Długość 1 [mm]1180 Kod: 1687678180 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1648207180

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneAgregat napędzany: kompresor klimatyzacji Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,972 Długość 1 [mm]1310 Kod: 1648207180 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1612062680

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,904 Długość 1 [mm]1310 Kod: 1612062680 Producent części: EUROREPAR

Części samochodowe do Fiata 500 (312_)

Pierwszy model Fiata 500 produkowany był w latach 1957-1976, a głównym zamysłem producenta było trafienie do jak najszerszego grona odbiorców. Auto miało również stanowić konkurencję oraz alternatywę dla Volkswagena Garbusa czy Citroena 2CV. Po ponad 30 latach od zakończenia produkcji pierwszego Fiata 500 włoska marka postanowiła przywrócić legendę. Nowy Fiat 500 to oczywiście zupełnie inna konstrukcja, jednak posiada wiele cech swojego poprzednika. Jest to małe autko ...
Szukaj części do Fiat 500 (312_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego