Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR - Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1613443780

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZ rolka kierunkową Liczba pasków1 Długość 1 [mm]1090 Kod: 1613443780 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1616161180

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,739 Długość 1 [mm]976 Kod: 1616161180 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1648211180

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]3 Liczba pasków1 Ciężar [kg]1,076 Długość 1 [mm]805 Kod: 1648211180 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1613444680

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Długość 1 [mm]975 Kod: 1613444680 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1616161680

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]3 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,925 Długość 1 [mm]802 Kod: 1616161680 Producent części: EUROREPAR

Części samochodowe do Citroena C4 I LC pierwszej generacji

Citroen C4 pierwszej generacji był bezpośrednim zastępcom bardzo popularnego modelu Xsara. C4 był również jednym z pierwszych modeli, które zapoczątkowały nowe nazewnictwo poszczególnych modeli tego francuskiego producenta. Auto zadebiutowało w 2004, a jego produkcja trwała aż do 2010 roku. Citroen przeszedł w tym czasie facelifting, który nieco odświeżył i unowocześnił ten i tak mocno futurystyczny jak na tamte czasy pojazd. W 2006 roku C4 zdobył nagrodę World Car Design ...
Szukaj części do Citroën C4 I (LC_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego