Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Ford FOCUS III Turnier 1.0 EcoBoost

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1502 EXTRA K1

201,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]1,184 Z rolkami2 Jednostka: szt. Kod: 6PK1502EXTRAK1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1502 EXTRA K2

275,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]1,25 Z rolkami3 Jednostka: szt. Kod: 6PK1502EXTRAK2 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Forda Focus III Turnier trzeciej generacji

Focus od pierwszej generacji był jednym z popularniejszych modeli Forda. Świetny stosunek ceny do jakości, osobliwy design oraz jakość prowadzenia sprawiły, że model ten bardzo szybko zyskał ogromną popularność wśród kierowców. Trzecia generacja Focusa na wzór konkurencji bardzo szybko stała się hitem sprzedaży. Wersja Turnier zaprojektowana została w taki sposób, by oprócz podniesienia walorów użyteczności samochodu o tym nadwoziu zyskał on również na atrakcyjnym ...
Szukaj części do Ford FOCUS III Turnier
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego