Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Ford FOCUS III 1.0 EcoBoost

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1502 EXTRA K1

201,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]1,184 Z rolkami2 Jednostka: szt. Kod: 6PK1502EXTRAK1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1502 EXTRA K2

275,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]1,25 Z rolkami3 Jednostka: szt. Kod: 6PK1502EXTRAK2 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Forda Focus III trzeciej generacji

Ford Focus trzeciej generacji zadebiutował w 2011 roku i bardzo szybko okazało się, że jest w stanie powtórzyć sukces poprzednich generacji tego popularnego modelu. Samochód zaprojektowany został zgodnie z nowymi założeniami „Kinetic Design” ­– koncepcji projektowej Forda, co sprawiło, że jego wygląd można określić jako bardzo nowoczesny i atrakcyjny dla oka. Mimo że bryła została bardzo mocno unowocześniona, to Focus zachował wiele cech charakterystycznych ...
Szukaj części do Ford FOCUS III
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego