Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Ford FIESTA V (JH_, JD_) 1.4 TDCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1345K1

290,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]1,037 Jednostka: szt. Kod: 6PK1345K1 Producent części: CONTITECH

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1705K2

352,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]1,14 Jednostka: komplet Kod: 6PK1705K2 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Forda Fiesta V (JH_, JD_) piątej generacji

Piąta generacja Forda Fiesty trafiła do sprzedaży w 1999 roku. Jej wygląd bardzo mocno nawiązywał do większych modeli tej samej marki, co oznaczało, że Ford skrupulatnie dopracowuje styl i charakter swoich samochodów. Poza nowoczesnym wyglądem większość podzespołów oraz rozwiązań była żywcem zaciągnięta z poprzednich generacji. Fiesta V pozostała niewielkich rozmiarów samochodem miejskim, którego główną grupą docelową były kobiety. Auto z zamysłu było komfortowe ...
Szukaj części do Ford FIESTA V (JH_, JD_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego