Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 TDCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK962K1

192,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]1,2 Jednostka: szt. Kod: 6PK962K1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK800K1

228,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]0,846 Jednostka: szt. Kod: 6PK800K1 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Forda C-Max II drugiej generacji

Ford C-Max II to kompaktowy minivan produkowany od 2010 roku. Modele oznaczone przez producenta symbolami DXA/CB7 i DXA/CEU są już drugą generacją tego modelu i zastąpiły swojego poprzednika, który był pierwotnie znany pod nazwą Ford Focus C-Max, a następnie po prostu Ford C-Max. Jak przystało na segment C, samochód ten został zaprojektowany tak, by mógł służyć zarówno do jazdy w mieście, jak i do dalszych wypadów. Podróżom sprzyja także duży bagażnik i możliwość ...
Szukaj części do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego