Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Fiat ULYSSE (179_) 2.2 JTD

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1740K4

300,00 zł z VAT
MontażZ rolka kierunkową Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]1,221 Jednostka: szt. Kod: 6PK1740K4 Producent części: CONTITECH

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1740D1

409,00 zł z VAT
MontażBez rolki kierunkowej Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]2,53 Koła pasoweZ kołem pasowym wału korbowego Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez śruby Dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków Jednostka: komplet Kod: 6PK1740D1 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Fiata Ulysse II drugiej generacji

Ulysse to model minivana produkowany przez włoskiego producenta samochodów – FIAT. W tej kategorii oferujemy części do Fiat Ulysse drugiej generacji. Historia tego modelu obejmuje lata 2002-2010. Samochód zastąpił pierwszą generację Ulysse, wprowadzoną na rynek w 1994 roku. Poprzednikiem Ulysse drugiej generacji jest właśnie pierwsza generacja tego modelu, natomiast za jego następcę można uznać Fiat Freemont, który debiutował w 2011 roku. Wiele części Ulysse II to ...
Szukaj części do Fiat ULYSSE (179_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego