Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1050K3

279,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]0,86 Jednostka: komplet Kod: 6PK1050K3 Producent części: CONTITECH

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1125K1

295,00 zł z VAT
MontażŁącznie z rolkami prowadzącymi Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]0,85 Jednostka: komplet Kod: 6PK1125K1 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Citroena C3 I pierwszej generacji

Citroen C3 pierwszej generacji to niewielkich rozmiarów auto miejskie, które dzięki nadwoziu posiadającemu pięcioro drzwi nadawało się również do krótkich podróży z całą rodziną. Niemalże bliźniaczym modelem było C2, jednak jego charakter oraz zastosowane rozwiązania sprawiały, że był on dedykowany w znacznym stopniu dla młodzieży. Produkcja C3 pierwszej generacji wystartowała w 2002 roku i trwała aż do 2010. Pierwsza generacja Citroena C3 zaprojektowana została ...
Szukaj części do Citroën C3 I (FC_, FN_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego