Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX - Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 702937

Długość [mm]2260 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 702937 Producent części: AUTEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 702938

Długość [mm]2260 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 702938 Producent części: AUTEX

Auto części zamienne Autex

AUTEX to jedna z największych firm zajmujących się produkcją oraz dystrybucją części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Marka powstała w 2006 roku, a jej zakłady produkcyjne znajdują się w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Firma dzięki przywiązaniu do jakości, dbaniu o potrzeby klienta oraz zastosowaniu podczas produkcji najnowocześniejszych technologii szybko się rozwinęła i stale poszerza swoją ofertę o nowe produkty, odpowiednie nawet do nowoczesnych ...

Szukaj cześci AUTEX

Czytaj więcej o Mercedes Sprinter 906

Mercedes Sprinter 906 to druga generacja samochodu dostawczego niemieckiego koncernu zaprezentowana w 2006 roku na targach RAI Amsterdam. Bliźniaczym odpowiednikiem nowego Sprintera jest VW Crafter.  W porównaniu do porzedniej generacji, nowy Sprinter jest dłuższy, wyższy oraz szerszy, a jego pojemność ładunkowa to 7,5 m³. Oprócz trzech wersji nadwoziowych znanych z poprzednika, pojawiła się również czwarta z wydłużonym tylnym zwisem, dzięki czemu zyskano kolejne metry ...
Szukaj części do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego