Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX - Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.6 TDCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 702858

Długość [mm]975 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wału korbowego Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 702858 Producent części: AUTEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 703067

Długość [mm]975 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 703067 Producent części: AUTEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 702993

Długość [mm]800 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 702993 Producent części: AUTEX

Auto części zamienne Autex

AUTEX to jedna z największych firm zajmujących się produkcją oraz dystrybucją części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Marka powstała w 2006 roku, a jej zakłady produkcyjne znajdują się w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Firma dzięki przywiązaniu do jakości, dbaniu o potrzeby klienta oraz zastosowaniu podczas produkcji najnowocześniejszych technologii szybko się rozwinęła i stale poszerza swoją ofertę o nowe produkty, odpowiednie nawet do nowoczesnych ...

Szukaj cześci AUTEX

Części samochodowe do Forda Focus C MAX (DM2) drugiej generacji

Ford Focus C-Max to świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają przestronnego samochodu rodzinnego. Druga generacja tego modelu produkowana była w latach 2003 do 2009. Wygląd nie różnił się znacząco od poprzednika. Samochód posiadał zbitą bryłę i mimo że niczym się nie wyróżniał, to wyglądał jak na tamte lata dość nowocześnie. C-Max dzielił oczywiście wiele elementów ze zwykłą odmianą Focusa drugiej generacji. Kształt reflektorów, grilla, zderzaka, ...
Szukaj części do Ford FOCUS C-MAX (DM2)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego