Wybierz typ samochodu marki TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH)
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Części samochodowe do VW Transporter V Skrzynia piątej generacji
Volkswagen Transporter V (nazywany często także Volkswagenem Transporterem T5) to samochód dostawczy produkowany od 2003 roku. Jest to już piąta generacja modelu, który cieszy się dużą popularnością zarówno wśród użytkowników prywatnych, jak również firm, które muszą przewozić duże ładunki. Właśnie z myślą o transporcie towarów powstała wersja skrzyniowa Volkswagena Transportera V, która oznaczana jest symbolami 7HA, 7HH, 7EA i 7EH. Oferowane wersje pojazdu ...
Szukaj części do Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...