Wybierz typ samochodu marki PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Części samochodowe do VW Passat B3/B4 Kombi
VW Passat to niekwestionowany lider wśród samochodów nadających się do codziennej pracy. Czy to jako sedan, czy jako kombi: nie sposób wyobrazić sobie polskich dróg bez VW Passata. W swojej ponad 40-letniej historii modelowej był zawsze doskonałym przykładem solidnych pojazdów klasy średniej produkcji niemieckiej. Wypuszczanie trzeciej generacji Volkswagena Passata B3 rozpoczęło się w 1988 roku, a w 1993 roku producenci zaprezentowali Volkswagena Passata B4. Inżynierowie ...
Szukaj części do Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...