Wybierz typ samochodu marki CORSA C Nadwozie Pełne / Liftback (X01)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Części samochodowe do Opla Corsa C Nadwozie Pełne / Liftback trzeciej generacji
Corsa to samochód miejski produkowany przez niemiecką markę Opel. Corsa C to trzecie wcielenie tego modelu. Części Corsa C montowano w całość w latach 2000-2006. Auto pojawiło się jako następca modelu Corsa B, natomiast zakończenie łączenia ze sobą części Opel Corsa trzeciej generacji oznaczało wprowadzenie na rynek modelu Corsa D.
Opel Corsa C to model oferowany z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi silnikami o pojemności od 1,0 do 1,8 litra oraz mocy od ...
Szukaj części do Opel CORSA C Nadwozie Pełne / Liftback (X01)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...