Wybierz model samochodu marki Honda
- ACCORD VIII (CU) (2008.06-2015.06)
- ACCORD VIII Kombi (CW) (2008.07-2015.06)
- CIVIC IX (FK) od 2015.08
- CIVIC IX Tourer (FK) od 2014.01
- CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) od 2008.10
- CIVIC VIII sedan (FD, FA) (2010.01-2012.02)
- CR-V IV (RM_) od 2015.09
- FR-V (BE) od 2007.01
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Auto części zamienne INA
INA to niemiecka marka znana głównie z produkcji najwyższej jakości łożysk z przeznaczeniem na rynek motoryzacyjny. INA stanowi część Schaeffler Gruppe, w której część wchodzą dodatkowo FAG oraz LuK. Łącznie o sile grupy stanowi 63 zakłady produkcyjne, wśród których znajduje się fabryka w Schweinfurcie - jedna z największych kuźni pierścieni łożyskowych na całym świecie. Fabryka ta jest w stanie przetworzyć około 80 000 ton stali w skali ...
Zamienne części samochodowe do Hondy
Wiele samochodów marki Honda opartych jest na zaawansowanej technologii oraz bardzo dobrej jakości auto części. Pozwala to ich właścicielom czuć się bezpiecznie oraz komfortowo za kółkiem. Aby zachować taki stan rzeczy, poziom serwisowania oraz jakości części do samochodów osobowych Honda musi być zawsze na ...
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...