Wybierz typ samochodu marki TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Hepu
Hepu to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów na europejskim rynku motoryzacyjnym, tworzący wysokiej klasy części samochodowe Hepu głównie do samochodowych układów chłodzenia.. Firma powstała w Niemczech ponad 40 lat temu. Dotychczasowe doświadczenie sprawiło, że stała się liderem w produkcji pomp wody, zestawów rozrządu oraz innych komponentów. Szczegółowe badania i restrykcyjne testy jakościowe sprawiają, że części ...
Części samochodowe do VW Transporter V Skrzynia piątej generacji
Volkswagen Transporter V (nazywany często także Volkswagenem Transporterem T5) to samochód dostawczy produkowany od 2003 roku. Jest to już piąta generacja modelu, który cieszy się dużą popularnością zarówno wśród użytkowników prywatnych, jak również firm, które muszą przewozić duże ładunki. Właśnie z myślą o transporcie towarów powstała wersja skrzyniowa Volkswagena Transportera V, która oznaczana jest symbolami 7HA, 7HH, 7EA i 7EH. Oferowane wersje pojazdu ...
Szukaj części do Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...