Wybierz typ samochodu marki OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Hepu
Hepu to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów na europejskim rynku motoryzacyjnym, tworzący wysokiej klasy części samochodowe Hepu głównie do samochodowych układów chłodzenia.. Firma powstała w Niemczech ponad 40 lat temu. Dotychczasowe doświadczenie sprawiło, że stała się liderem w produkcji pomp wody, zestawów rozrządu oraz innych komponentów. Szczegółowe badania i restrykcyjne testy jakościowe sprawiają, że części ...
Części samochodowe do Skody Octavia III
Skoda Octavia trzeciej generacji to nadal bardzo praktyczny, komfortowy, funkcjonalny i stosunkowo przystępny cenowo samochód. Fenomen Skody Octavii rozpoczął się jeszcze w latach ’90, kiedy to wyszła pierwsza generacja tego modelu. Wygodne i funkcjonalne auto, wyposażone w niezniszczalne silniki znane z innych modeli dostępnych w grupie VAG, czyli 1.9 TDI czy 1.8T dostępne było w bardzo konkurencyjnych cenach. Wiele osób decydowało się właśnie wtedy na zakup nowej Skody, ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...