Wybierz model samochodu marki Daihatsu
- CUORE VII (L275_, L285_, L276_) od 2007.04
- EXTOL Autobus (S22_, S23_) (2000.07-2011.11)
- EXTOL Skrzynia od 2000.07
- MATERIA (M4_) od 2006.10
- SIRION (M1) (2000.08-2005.03)
- SIRION (M3_) (2005.01-2013.06)
- TERIOS (J1_) (2000.10-2005.10)
- TERIOS (J2_) od 2006.05
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Febi Bilstein
Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...
Zamienne części samochodowe do Daihatsu
Jesteśmy przekonani, że o jakości auta decydują części samochodowe, które go tworzą. Dlatego też, nie chcąc rozczarować Klientów, w naszej ofercie posiadamy jedynie sprawdzone auto części, które przeszły testy jakości, a o ich efektywności i wytrzymałości świadczą liczne certyfikaty. Dotyczy to wszelkich produktów dostępnych na ...
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...