Wybierz typ samochodu marki MASTER III Skrzynia (FV)
- 2.3 dCi 100 FWD 101KM
- 2.3 dCi 100 RWD 101KM
- 2.3 dCi 110 FWD 110KM
- 2.3 dCi 125 FWD 125KM
- 2.3 dCi 125 RWD 125KM
- 2.3 dCi 130 FWD 130KM
- 2.3 dCi 130 RWD 130KM
- 2.3 dCi 135 FWD 136KM
- 2.3 dCi 135 RWD 136KM
- 2.3 dCi 145 FWD 146KM
- 2.3 dCi 145 RWD 146KM
- 2.3 dCi 150 RWD 150KM
- 2.3 dCi 150 FWD 150KM
- 2.3 dCi 165 FWD 163KM
- 2.3 dCi 165 RWD 163KM
- 2.3 dCi 170 FWD 170KM
- 2.3 dCi 180 FWD 179KM
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić
Auto części zamienne Metelli
Firma Metelli powstała w 1962 roku we Włoszech. W 1970 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło produkcję elementów silnika, a niespełna pięć lat później produkcję hydraulicznych komponentów układu hamulcowego oraz sprzęgła. W wyniku licznych fuzji z innymi przedsiębiorstwami asortyment firmy szybko poszerzał się. Stopniowo wprowadzano nowe rozwiązania i linie produkcyjne.
Obecnie Metelli Group zajmuje się produkcją między innymi wysokiej jakości ...
Zamienne części samochodowe do Renault
Samochody Renault dzięki swej ekonomiczności i jednocześnie niezłym osiągom stały się ulubionymi pojazdami milionów kierowców na całym świecie. Renault to koncern globalny, dlatego też dostęp do auto części Renault jest łatwy i nieograniczony. My proponujemy wysokiej jakości części do Renault pochodzące ...
W starszych konstrukcjach układu napędowego sterowanie sprzęgłem odbywało się za pomocą linki. Jej zerwanie było równoznaczne z unieruchomieniem samochodu i brakiem możliwości dalszej jazdy. Problem ten rozwiązano stosując hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem, którego kluczowymi elementami są pompka ...