Wybierz typ samochodu marki MEGANE III Liftback (BZ0/1_, B3_)
- 1.5 dCi 86KM
- 1.5 dCi 90KM
- 1.5 dCi 95KM
- 1.6 16V 101KM
- 1.5 dCi 106KM
- 1.6 16V 106KM
- 1.5 dCi 110KM
- 1.6 16V 110KM
- 1.6 16V Hi-Flex 110KM
- 1.6 16V BiFuel 110KM
- 1.6 16V 111KM
- 1.2 TCe 116KM
- 1.6 16V 116KM
- 1.9 dCi 131KM
- 1.4 TCe 131KM
- 1.6 dCi 130KM
- 1.2 TCe 132KM
- 2.0 dCi 160KM
- 2.0 dCi 163KM
- 2.0 TCe 180KM
- 2.0 TCe 190KM
- 2.0 TCe 220 220KM
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić
Auto części zamienne LuK
Niemiecka firma LuK to producent najwyższej jakości części samochodowe Luk, w tym głównie elementów układu przeniesienia mocy. Firma reprezentowana jest w 18. krajach na całym świecie, a łączne zatrudnienie wewnątrz przedsiębiorstwa wynosi około 11 tysięcy pracowników. Liczby te przekładają się na doskonałe wyniki produkcji. Z linii produkcyjnych corocznie schodzi ponad 17 milionów sprzęgieł przeznaczonych do samochodów oraz około 6,5 ...
Części samochodowe do Renault Megane III Liftback trzeciej generacji
W starszych konstrukcjach układu napędowego sterowanie sprzęgłem odbywało się za pomocą linki. Jej zerwanie było równoznaczne z unieruchomieniem samochodu i brakiem możliwości dalszej jazdy. Problem ten rozwiązano stosując hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem, którego kluczowymi elementami są pompka ...