Włącznik świateł STOP VEMO - Fiat PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Przełącznik VEMO V24-73-0008

62,00 zł z VAT
Ilość połączeń4 Tryb pracyManualny (obsługa stopą) Ilość biegunów4 DopasowanieZ automatycznym nastawianiem Kolor wtyczkiCzarny Kolor obudowyCzarny Kształt obudowy wtyczkiKanciasty Ciężar [kg]0,03504 Szerokość opakowania [cm]2,6 Wysokość opakowania [cm]2,5 Głębokość opakowania [cm]9 Jednostka: szt. Kod: V24-73-0008 Producent części: VEMO

Włącznik świateł STOP VEMO V24-73-0011

63,00 zł z VAT
KolorBiały Tryb pracyElektryczny Specyfikacje asortymentowaSpięty Ruch lewo-/prawostronnyDla ruchu prawostronnego Ilość biegunów2 Funkcja przełączaniaZestyk rozwierny Napięcie znamionowe12 Kształt obudowy wtyczkiKanciasty Ciężar [kg]0,03332 Wysokość opakowania [cm]6,7 Głębokość opakowania [cm]6,8 Jednostka: szt. Kod: V24-73-0011 Producent części: VEMO

Auto części zamienne Vemo

VEMO to marka niemieckiej firmy VIEROL AG zajmującej się produkcją podzespołów na potrzeby rynku części zamiennych. Firma VIEROL AG obecna jest na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Natomiast znacznie młodsza marka VEMO została zarejestrowana nie tak dawno, bo w 1998 roku. Na potrzeby marki VEMO zadecydowano wybudować specjalistyczny warsztat w Oldensburgu, którego powierzchnia wynosi 2 400 metrów kwadratowych. 

Oferta części VEMO ...

Szukaj cześci VEMO

Sprawdź ofertę części do Fiata Panda

Fiat Panda drugiej generacji (Fiat 169) pojawił się na rynku samochodowym w 2003 roku. Samochód ten jest zdobywcą tytułu Samochodu Roku 2004 i błyskawicznie podbił serca kierowców, dając koncernowi Fiata spore zyski. Konkurencją dla włoskiego auta są m.in.: Ford Fiesta, Dacia Logan. Panda II dostępna była w wersji hatchback (5 drzwi) – w przeciwieństwie do pierwszej wersji miejskiego auta (Fiata Pandy 141a) produkowanej w latach 1980 – 2004, która miała tylko 3-drzwiowe ...
Szukaj części do Fiat PANDA (169_)
Włączniki świateł STOP w stałej ofercie sklepu

Włącznik świateł STOP montuje się tuż za pedałem hamulca. Działa on na zasadzie klasycznego wyłącznika krańcowego tj. dźwignia urządzenia wykonawczego opiera się o dźwignię pedału. W momencie, gdy kierowca naciska na pedał, dźwigienka zostaje zwolniona a styki włącznika przełączone, co powoduje zapalenie się świateł stopu, które informuje pozostałych uczestników ruchu drogowego o wykonywanym manewrze hamowania.

Zepsuty czujnik przy ...

Sprawdź Włącznik świateł STOP