Wybierz model samochodu marki Lexus
- CT (ZWA10_) od 2011.09
- GS (JZS147_) (1993.01-1997.08)
- GS (_S16_) (2000.11-2004.12)
- GS (_S19_) (2008.05-2011.11)
- IS I (_E1_) (2001.09-2005.07)
- IS SportCross (_E1_) (2002.10-2005.10)
- LS (_F1_) (1989.12-1995.12)
- LS (_F2_) (1998.09-2000.10)
- RX (MCU15) (2000.10-2003.05)
- RX (_U3_) (2006.02-2008.12)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
Auto części zamienne Metzger
Firma Metzger powstała w Stuttgarcie w 1980 roku. Niewielka, niemiecka firma była początkowo prowadzona tylko przez trzech współudziałowców. Obecnie marka cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie, a dynamiczny rozwój wpłynął na wysoką pozycję wiodącego producenta części zamiennych w branży motoryzacyjnej.
Części samochodowe Metzger trafiają do producentów wyposażenia fabrycznego, ale są także dostarczane na niezależny rynek ...
Zamienne części samochodowe do Lexusa
Lexus to luksus przez duże „L”. Samochody tej marki to na ogół ekskluzywne auta klasy premium o doskonałych właściwościach trakcyjnych, niezawodnych jednostkach napędowych oraz komfortowym zawieszeniu. Aby wszystkie systemy i podzespoły tak zaawansowanych technicznie i technologicznie auta, jak Lexus, mogły niezawodnie działać, niezbędne jest zastosowanie najwyższej jakości auto części. Znajdziesz je u nas. Oferujemy sprawdzone części samochodowe do ...
Włącznik świateł STOP montuje się tuż za pedałem hamulca. Działa on na zasadzie klasycznego wyłącznika krańcowego tj. dźwignia urządzenia wykonawczego opiera się o dźwignię pedału. W momencie, gdy kierowca naciska na pedał, dźwigienka zostaje zwolniona a styki włącznika przełączone, co powoduje zapalenie się świateł stopu, które informuje pozostałych uczestników ruchu drogowego o wykonywanym manewrze hamowania.