Wybierz model samochodu marki Skoda
- 130 (1987.08-1991.10)
- CITIGO (NF1) (2012.11-2019.08)
- FABIA I (6Y2) (2003.06-2008.03)
- FABIA I Combi (6Y5) (2006.04-2007.12)
- FABIA I Praktik (6Y5) (2005.10-2007.12)
- FABIA I sedan (6Y3) (2006.04-2007.12)
- FABIA II (542) (2011.11-2014.12)
- FABIA II Combi (545) (2011.11-2014.12)
- FABIA III (NJ3) od 2018.02
- FABIA III Kombi (NJ5) od 2015.05
- FAVORIT (781) (1994.01-1994.09)
- FELICIA Cube Van (6U5) (1997.03-2001.12)
- FELICIA I (6U1) (1995.10-1998.03)
- FELICIA I Kombi (6U5) (1995.10-1998.03)
- FELICIA I pick-up (6UF, 6U7) (1997.06-2002.04)
- FELICIA II (6U1) (1998.01-2001.06)
- FELICIA II Kombi (6U5) (1998.01-2001.06)
- KAMIQ (NW4) od 2020.08
- KAROQ (NU7, ND7) od 2020.11
- KODIAQ (NS7, NV7, NS6) od 2021.06
- OCTAVIA I (1U2) (2005.10-2010.12)
- OCTAVIA I Combi (1U5) (2002.09-2004.09)
- OCTAVIA I nadwozie zamknięte / kombi (1U5) (2000.08-2010.03)
- OCTAVIA II (1Z3) (2010.03-2013.06)
- OCTAVIA II Combi (1Z5) (2011.05-2013.02)
- OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) od 2019.02
- OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) od 2019.02
- OCTAVIA IV (NX3, NN3) od 2020.11
- OCTAVIA IV Combi (NX5) od 2020.11
- RAPID (120G, 130G, 135G) (1987.08-1991.10)
- RAPID (NH3, NK3, NK6) od 2015.06
- RAPID Spaceback (NH1) (2013.08-2015.05)
- ROOMSTER (5J7) (2007.01-2015.05)
- ROOMSTER Praktik (5J) (2007.03-2015.05)
- SCALA (NW1) od 2020.08
- SUPERB I (3U4) (2007.01-2008.03)
- SUPERB II (3T4) (2010.11-2015.05)
- SUPERB II Kombi (3T5) (2010.11-2015.05)
- SUPERB III (3V3) od 2020.07
- SUPERB III Kombi (3V5) od 2020.07
- YETI (5L) (2014.04-2017.12)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Zamienne części samochodowe do Skody
Samochody marki Skoda to obecnie bardzo dobre konstrukcje zarówno pod kątem mechanicznym, jak i stylistycznym. Jednak tylko wysokiej klasy komponenty i części samochodowe do Skody są w stanie zapewnić bezawaryjne działanie Twojego samochodu. Zapraszamy po tanie części online do naszego sklepu. Wszystkie oferowane ...
Uszczelniacze zaworów głowicy silnika zabezpieczają cylindry przed zalaniem ich olejem silnikowym. Jednak jak to z uszczelkami bywa, nie są to elementy wieczne i z czasem ulegają degradacji oraz wyeksploatowaniu. Kiedy przestają spełniać swoje zadanie, należy niezwłocznie je wymienić.
Uszczelniacze zaworów silnika w samochodzie
Uszczelniacze trzonków zaworów to niewielkie uszczelki znajdujące się w głowicy ...