Wybierz markę:
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Uszczelniacze zaworu głowicy silnika - trzonków
Uszczelniacze zaworów głowicy silnika zabezpieczają cylindry przed zalaniem ich olejem silnikowym. Jednak jak to z uszczelkami bywa, nie są to elementy wieczne i z czasem ulegają degradacji oraz wyeksploatowaniu. Kiedy przestają spełniać swoje zadanie, należy niezwłocznie je wymienić.
Uszczelniacze zaworów silnika w samochodzie
Uszczelniacze trzonków zaworów to niewielkie uszczelki znajdujące się w głowicy ...