Wybierz typ samochodu marki DUCATO Autobus (250_)
- 100 Multijet 2,2 D 100KM
- 110 Multijet 2,3 D 111KM
- 110 Multijet 2,3 D 113KM
- 115 Multijet 2,0 D 116KM
- 120 Multijet 2,3 D 120KM
- 130 Multijet 2,3 D 4x4 131KM
- 130 Multijet 2,3 D 131KM
- 140 Natural Power 136KM
- 140 Multijet 2,3 D 140KM
- 140 Multijet 2,2 D 140KM
- 150 Multijet 3,0 D 146KM
- 150 Multijet 2,3 D 148KM
- 150 Multijet 2,3 D 4x4 150KM
- 150 Multijet 2,3 D 150KM
- 160 Multijet 3,0 D 156KM
- 160 Multijet 3,0 D 4x4 158KM
- 160 Multijet 3,0 D 158KM
- 160 Multijet 2,3 D 160KM
- 180 Multijet 2,3 D 177KM
- 180 Multijet 3,0 D 177KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do Fiata Ducato 3 Autobus 250_, 290_
Fiat Ducato III 250 to samochód dostawczy włoskiego producenta, który został zaprezentowany w 2006 roku. Jego konstrukcja opiera się o projekt Peugeota Boxera i Citroena Jumpera (są to bliźniacze samochody). Tak jak jego poprzednie generacje (230/244) silnik zamontowany został poprzecznie, a napęd przenoszony jest na przednią oś. Wyposażenie, w skład którego wchodzą takie opcje jak klimatyzacja, sprzęt audio i nawigacja znacznie podnosi komfort jazdy, a wygląd i jakość ...
Szukaj części do Fiat DUCATO Autobus (250_)
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...