Wybierz typ samochodu marki FELICIA I (6U1)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do Skody Felicia I pierwszej generacji
Pod koniec lat 90. Skoda Felicia była jednym z najczęściej spotykanych aut na polskich drogach. Zapewne poniekąd było to konsekwencją montażu części Skoda Felicia I w poznańskiej fabryce Skody. Jednak przyczyn popularności modelu należy upatrywać również gdzie indziej. Mowa tutaj o pojeździe budżetowym, który jak na swoją cenę, oferował wysoki komfort jazdy i całkiem niezłe osiągi.
Montaż części Skoda Felicia pierwszej generacji rozpoczęto w 1994 roku. Produkcja ...
Szukaj części do Skoda FELICIA I (6U1)
Uszczelki układu smarowania silnika
Układ smarowania olejem do optymalnej pracy potrzebuje odpowiednich warunków. Nie wystarczy jednak dostarczenie mu właściwej ilości środka smarnego. Niezwykle ważna jest też szczelność, którą zapewniają uszczelki układu smarowania olejem. Chronią one przed wyciekami i przedostawaniem się zanieczyszczeń do systemu. Jak jednak rozpoznać, że uszczelki układu smarowania silnika wymagają wymiany?