Wybierz typ samochodu marki DUSTER (HS_)
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Części samochodowe do Dacia Duster I
Dacia Duster pierwszej generacji produkowana była od 2010 roku. Niskie ceny zakupu, stosunkowo dobre wyposażenie, technologie znane z Renault oraz łatwa dostępność samochodu przełożyły się na ogromne zainteresowanie tym modelem w naszym kraju. Mimo, że samochód na początku swojego istnienia nie był zbyt urodziwy, to jednak rekompensował to swoimi zdolnościami terenowymi oraz miejscem we wnętrzu. Na rynek weszło również kilka interesujących wersji specjalnych, które ...
Szukaj części do Dacia DUSTER (HS_)
Uszczelki układu smarowania silnika
Układ smarowania olejem do optymalnej pracy potrzebuje odpowiednich warunków. Nie wystarczy jednak dostarczenie mu właściwej ilości środka smarnego. Niezwykle ważna jest też szczelność, którą zapewniają uszczelki układu smarowania olejem. Chronią one przed wyciekami i przedostawaniem się zanieczyszczeń do systemu. Jak jednak rozpoznać, że uszczelki układu smarowania silnika wymagają wymiany?