Wybierz model samochodu marki Skoda
- FABIA I (6Y2) (2003.06-2008.03)
- FABIA I Combi (6Y5) (2006.04-2007.12)
- FABIA I Praktik (6Y5) (2005.10-2007.12)
- FABIA I sedan (6Y3) (2006.04-2007.12)
- FABIA II (542) (2011.11-2014.12)
- FABIA II Combi (545) (2011.11-2014.12)
- ROOMSTER (5J7) (2007.01-2015.05)
- ROOMSTER Praktik (5J) (2007.03-2015.05)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Zamienne części samochodowe do Skody
Samochody marki Skoda to obecnie bardzo dobre konstrukcje zarówno pod kątem mechanicznym, jak i stylistycznym. Jednak tylko wysokiej klasy komponenty i części samochodowe do Skody są w stanie zapewnić bezawaryjne działanie Twojego samochodu. Zapraszamy po tanie części online do naszego sklepu. Wszystkie oferowane ...
Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub ...