Wybierz model samochodu marki Fiat
- DUCATO Autobus (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Autobus (244_) (2004.04-2006.07)
- DUCATO Platforma / podwozie (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Platforma / podwozie (244_) (2004.05-2006.07)
- DUCATO Skrzynia (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Skrzynia (244_) od 2004.05
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Payen
Marka Payen jest własnością Federal Mogul Corporation, światowej sławy producenta i dostawcy części samochodowych przeznaczonych dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz na potrzeby maszyn przemysłowych, przemysłu lotniczego oraz kolei. Części samochodowe Payen wykorzystywane są w zakresie wyposażenia fabrycznego przez wielu producentów samochodów oraz dostarczane na niezależny rynek części zamiennych. Marka ...
Zamienne części samochodowe do Fiata
Oferta modeli Fiata jest bardzo bogata i zróżnicowana. Podobnie jest z naszą ofertą części do Fiata, w której znajdują się produkty posiadające niezbędne atesty oraz homologacje, potwierdzające ich wysoką jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz ochrony środowiska naturalnego. Wszystkie auto części ...
Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub ...