Wybierz model samochodu marki Lexus
- IS II (_E2_) (2010.07-2012.07)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne FA1
Fischer Automotive One, bo tak brzmi pełna nazwa przedsiębiorstwa, które zajmuje się produkcją samochodowych części FA1. Marka działa na rynku motoryzacyjnym od 1998 roku i od samego początku oferuje najwyższą jakość części samochodowe FA1 w połączeniu z doskonałą obsługą, pamiętając jednocześnie o atrakcyjnych cenach oferowanych auto części.
FA1 specjalizuje się w produkcji elementów ...
Zamienne części samochodowe do Lexusa
Lexus to luksus przez duże „L”. Samochody tej marki to na ogół ekskluzywne auta klasy premium o doskonałych właściwościach trakcyjnych, niezawodnych jednostkach napędowych oraz komfortowym zawieszeniu. Aby wszystkie systemy i podzespoły tak zaawansowanych technicznie i technologicznie auta, jak Lexus, mogły niezawodnie działać, niezbędne jest zastosowanie najwyższej jakości auto części. Znajdziesz je u nas. Oferujemy sprawdzone części samochodowe do ...
Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub ...